Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Max255[PL]
starszy kapral

Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: mi to przyszło do głowy? [KrK]
|
Wysłany: Śro 20:17, 30 Cze 2010 Temat postu: Nasze misje: Quick Trick [Operation Arrowhead] |
|
|
Mały test... Misja SP.
Ogólny zarys misji się już nie zmieni, tylko ją dopracuje nieco...
Potrzebny oczywiście Operation Arrowhead, nie wiem czy potrzebuje też podstawki - raczej nie...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Max255[PL] dnia Śro 20:19, 30 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Dziadek
Ojciec dyrektor

Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Pią 8:06, 02 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Kilka moich pytań i zastrzeżeń ;
dla czemu heli które lata nad celem nie napierdala szuśfoli czyniąc wsparcie z powietrza?
dla czemu nie ma opcji wyboru pukawki w heli lub przed misją ?,nie mówie o pełnej skrzynce ale kilka opcji do wyboru to byłoby już coś
czy te cele misji to nie za mało? Można by dołożyć do tego coś na kształt misji SAR jest wioska obok to mógłby tam być schowany w którymś kiszłaku jakiś polski geolog lub kaczka...nie nie kaczka nie ..nikt by tego nie ratował
no i końcówka skoro jest juz sprawa załatwiona to można by zapakowac ludków do heli i na baze lub w trakcie misji szuśfole zestrzeliwują czeski i na to miejsce przylatuje inny powiedzmy hamerykańcki tylko exstrakt jest gdzieś dalej i jeszcze trzeba sie do tego miejsca przedrzeć bo ta twoja misja przypomina za natto misje która jest w stocku w arowhedzie i nazywa sie laser show
powodzenia ,jak juz poprawisz to co Ci mówie to będzie misja cycuś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Max255[PL]
starszy kapral

Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: mi to przyszło do głowy? [KrK]
|
Wysłany: Pią 11:35, 02 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Dziękuje za sugestie ;D Misja będzie ostatecznie polegać na przeszukaniu wioski mając na celu kontrabande jakąś i zniszczeniu plantacji marychy (które o dziwo są na całej mapie). Just like DEA ale w wykonaniu SF bo jednostek nie chce innych dawać... Poza tym nawet takich niema. Co do ekstrakcji... Jeszcze nad tym pracuje... Ai widać nie chce samo lądować tam gdzie trzeba... Ale BIS dostarczył funkcje do zabawy - także będzie to zrobione, ba! Nawet spektakularnie będzie...
UPDATE:
Nowsza wersja:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Max255[PL] dnia Pią 23:06, 02 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|