|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kristof
Server Master

Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 17:08, 26 Sie 2010 Temat postu: Skrypt burzy |
|
|
spróbuj:
w uruchamianiu.
Kod:
nul = [ unitname , radiusofeffect ] script.sqf execVM
w pliku sqf o nazwie script:
Kod:
_obj = _this select 0;
_radius = _this select 1;
_pos = position _obj;
//--- Burza
_velocity = [1.0,1.0,0.0];
_ps = "#particlesource" createVehicleLocal _pos;
_ps setParticleParams [["\Ca\Data\ParticleEffects\Universal\universal.p3d", 16, 12, 48], "",
"Billboard", 5, 3, [0, 0, -6], _velocity, 1, 1.275, 0.9, 15, [9], [[0.9, 0.9, 0.9 ,0.0],
[224/255, 208/255, 127/255, 0.1],[0.8, 0.8, 0.8, 0.0]], [0.01], 1, 0, "", "", _obj];
_ps setParticleRandom [3, [30, 30, 0], [0, 0, 0], 1, 0, [0, 0, 0, 0.01], 0, 0];
_ps setParticleCircle [_radius, [0, 0, 0]];
_ps setDropInterval 0.001;
Zgłoś ten post
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Max255[PL]
starszy kapral

Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: mi to przyszło do głowy? [KrK]
|
Wysłany: Pią 0:42, 27 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Powinno być tak:
nul = [unitname, radiusofeffect] execVM "script.sqf";
Polecam ustawienie:
nul = [this, 20] execVM "script.sqf";
i ustawić max. mgłe w edytorze...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Max255[PL] dnia Pią 0:50, 27 Sie 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ICE...
Gość
|
Wysłany: Pią 8:03, 27 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ty polecasz ICE-k będzie musiał wykonać eh. I tak coś pewnie pozmieniam po swojemu, nic nowego
Ostatnio zmieniony przez ICE... dnia Pią 8:03, 27 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kristof
Server Master

Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sob 15:47, 28 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Artek3333 wyslal mi demo burzy
[link widoczny dla zalogowanych]
ale brak tu na mapie oznaczenia frontu burzowego itd
[link widoczny dla zalogowanych]
w tej misji jest natomiast to wszystko jak powinno byc ale jak to wkleic do naszej Domi
i tu prosba do Panow co moga i potrafia pomozcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Max255[PL]
starszy kapral

Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: mi to przyszło do głowy? [KrK]
|
Wysłany: Sob 22:04, 28 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Tylko w sumie po co... OA ma standardowo burze piaskowe (patrz jeden z modułów Environment/Otoczenie). Jedyny problem to, że są generowane wyjątkowo różnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Max255[PL] dnia Sob 22:04, 28 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 12:34, 12 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
No tak tylo nie wiadomo kiedy gdzie sie pojawi i nadodatek coniektórym muli gre.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
|
|